- Rada Miasta
- Skład Rady Miasta
- Komisje Rady Miasta
- Kluby radnych
- Plan dyżurów Radnych
- Sesje Rady Miasta
- Wykaz imiennych głosowań
- Protokoły z posiedzeń Komisji RM
- Interpelacje radnych
- Harmonogram sesji Rady Miasta i posiedzeń Komisji
- Nagrania Sesji Rady Miasta Luboń
- Aktualne nagrania Sesji Rady Miasta Luboń
- LII Nadzwyczajna Sesja Rady Miast Luboń VIII kadencji - 08.11.2022 r.
- LIII Sesja Rady Luboń w dniu czwartek, 24 listopada 2022
- LIV Sesja Rady w dniu czwartek, 15 grudnia 2022
- LV Sesja Rady w dniu czwartek, 26 stycznia 2023
- LVI Sesja Rady Miasta Luboń w dniu czwartek, 23 lutego 2023
- LVII Sesja Rady Miasta Luboń w dniu czwartek, 16 marca 2023
- LVIII Sesja Rady Miasta Luboń, 20.04.2023 r.
- LIX Sesja Rady Miasta Luboń, 18.05.2023 r.
- LX Sesja Rady Miasta Luboń, 15.06.2023 r.
- LXI Sesja Rady Miasta Luboń, 20 lipca 2023
- LXII Sesja Rady Miasta Luboń, 21 września 2023
- Medal Zasłużony dla Miasta i Honorowy Obywatel Miasta Luboń
- Oświadczenia majątkowe
- Uchwały Rady Miasta
- Sprawozdania jednostek organizacyjnych
- Portal mieszkańca (Esesja)
- BUDŻET
- Urząd Miasta
- Kierownictwo Urzędu
- Wydziały - Referaty - Samodzielne stanowiska pracy
- Wydział Administracyjno-Gospodarczy
- Wydział Planowania Rozwoju i Ochrony Środowiska
- Wydział Księgowości Budżetowej i Płac
- Wydział Oświaty Zdrowia i Kultury
- Wydział spraw komunalnych
- Wydział Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Wydział Podatków i Opłat
- stanowiska pracy Wydział Podatków i Opłat
- załatw sprawę WPiO
- Podatek od nieruchomości od osób prawnych – składanie deklaracji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Podatek od nieruchomości od osób fizycznych – składanie deklaracji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Podatek od środków transportowych- zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Podatek rolny od osób fizycznych - składanie informacji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Podatek rolny od osób prawnych – składanie deklaracji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Podatek leśny od osób fizycznych – składanie informacji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Podatek leśny od osób prawnych – składanie deklaracji, korekta, określenie wysokości zobowiązania
- Opłata od posiadania psów
- Podatek rolny, leśny, od nieruchomości i od środków transportowych – ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY PODATKU LUB ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ
- Podatek rolny, leśny, od nieruchomości i od środków transportowych umorzenie zaległości podatkowej lub odsetek od zaległości podatkowej
- Udzielanie ulg w formie umorzenia należności, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty w spłacie należności z tytułu opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu, przekształcenia prawa wieczystego użytkowania gruntu w prawo własności, dzierżawy i czynszu najmu
- Udzielanie przedsięborcom pomocy publicznej w formie ulgi podatkowej, zaświadczenia o udzielonej pomocu publicznej
- Zwrot producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- Audytor wewnętrzny
- Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej
- Urząd Stanu Cywilnego
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej (OC)
- Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego (NW)
- Petycje
- Organizacje pozarządowe
- Regulamin organizacyjny
- Wolne miejsca pracy - nabory
- Kontrola i audyt
- Zarządzenia Burmistrza Miasta
- Dostępność
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Wybory i referenda
- Sygnalista - złóż zgłoszenie
- Załatwianie spraw
- Kontakt
- URZĄD MIASTA LUBOŃ
- Kontakt
- Ważne linki
- Informacje
- Zamówienia publiczne
- Zamówienia do 130 tys. zł.
- 2023
- Zapytanie ofertowe na zakup serwera i serwera plików NAS
- Zapytanie ofertowe na rozbudowę portalu komunikacyjnego o nowe e-Formularze w przedsięwzięciu grantowym w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty’’
- Zapytanie ofertowe na oznaczenie ciągów komunikacyjnych – schodów w postaci oznaczeń kontrastowych dla osób słabowidzących, w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty’’
- Zapytanie ofertowe na zakup i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia konsultacji społecznych
- Zapytanie ofertowe nr 2 na zakup i wdrożenie oprogramowania do wysyłania powiadomień
- Zapytanie ofertowe na zakup i wdrożenie oprogramowania do wysyłania powiadomień
- Zapytanie ofertowe na Usługi doradcze w zakresie dostępności w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty’’
- Zapytanie ofertowe dot. dostosowania głównej tablicy, informacyjnej w Urzędzie Miasta Luboń do warunków dostępności dla osób słabowidzących w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty’’
- Zapytanie ofertowe na Usługę dotyczącą przygotowania dokumentów w tekście łatwym do czytania – ETR, zestawu kart komunikacyjnych w ramach realizacji projektu „Dostępny samorząd-granty”
- Zapytanie ofertowe na zakup wraz z dostawą 1 szt. infokiosku multimedialnego wraz z licencją na oprogramowanie, dostosowanego do obsługi osób z niepełnosprawnościami, w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty’’
- Zapytanie ofertowane na zakup wraz z dostawą dwóch sztuk wycieraczek antypoślizgowych w ramach projektu "Dostępny samorząd-granty".
- Zapytanie ofertowe na zakup i wdrożenie platformy do zarządzania budżetem obywatelskim Miasta Luboń
- Zapytanie ofertowe na dzierżawę i serwis urządzeń wielofunkcyjnych
- Zapytanie ofertowe na zakup i wdrożenie platformy do udzielania zamówień publicznych i zamówień o wartości poniżej 130 tys. zł
- Zapytanie ofertowe na zakup i wdrozenie programu do budżetowania
- Zapytanie ofertowe na zakup i wdrożenie oprogramowania wspomagającego budowę elektronicznego Repozytorium historii Miasta
- 2022
- 2021
- 2020
- Aktualne
- Zakończone
- Protokoły Komisji Budżetu i Finansów
- Protokoły Komisji Rozwoju i Infrastruktury
- Sprzedaż - dzierżawa nieruchomości 2022
- 2023 Wykaz imiennych głosowań
- Sprzedaż - dzierżawa nieruchomości 2023
- Protokoły sesji Rady Miasta
- Sprzedaż - dzierżawa nieruchomości 2021
- Wykaz nieruchomości Miasta Luboń przeznaczonych do wydzierżawienia - część działki nr 219/14 z ark. 1, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości Miasta Luboń przeznaczonych do wydzierżawienia - działki nr 114/6 i 115/3 z ark. 22, obręb Lasek
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - części działek nr 59 i 77/12 z ark. 8, obręb Luboń
- Informacja o przeznaczeniu do zbycia w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej będącej własnością Miasta Luboń – rejon ul. Sobieskiego
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3 z ark. 16, obręb Luboń
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/16 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/16, 3/17 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/15 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/15 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/15 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/15 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 118/4 z ark. 1, obręb Żabikowo
- Wykaz nieruchomości m. Luboń - grunt przeznaczony do wydzierżawienia - działka nr 3/15 z ark. 2, obręb Żabikowo
- Sprzedaż - dzierżawa nieruchomości 2020
- 2022 Wykaz imiennych głosowań
- Protokoły Komisji Ochrony Środowiska
- Protokoły Komisji Organizacyjno-Prawnej
- Protokoły Komisji Rewizyjnej
- Protokoły Komisji Sfery Społecznej
- Protokoły Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
- Harmonogram sesji Rady Miasta
- harmonogram posiedzeń komisji
- 2023
- Komisja Sfery Społecznej, 19.07.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 19.07.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno-Prawna, 18.07.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Rewizyjna, 18.07.2023 r. godz. 17:30
- Komisja Ochrony Środowiska, 17.07.2023 r. godz. 15:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 17.07.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Ochrony Środowiska, 22.06.2023 r. godz. 17:00
- Komisja Sfery Społecznej 15.06.2023 r. godz. 16:50
- Komisja Budżetu i Finansów, 14.06.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno-Prawna, 12.06.2023 r. godz. 14:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 12.06.2023 r. godz. 17:00
- Komisja Sfery Społecznej, 31.05.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Ochrony Środowiska, 24.05.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Rewizyjna, 17.05.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Budżetu i Finansów, 17.05.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 16.05.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Rewizyjna, 16.05.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 15.05.2023, godz. 15:00
- Komisja Sfery Społecznej, 10.05.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 25.04.2023 r. godz. 14:00
- Komisja Rewizyjna, 25.04.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 18.04.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Sfery Społecznej, 19.04.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Budżetu i Finansów, 19.04.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 17.04.2023 r. godz. 15:00
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, 12.04.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Budżetu i Finansów, 29.03.2023 r. godz. 18:00
- Komisje połączone: Organizacyjno- Prawna, Budżetu i Finansów i Sfery Społecznej 14.03.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 13.03.2023 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 10.03.2023 r. godz. 14:00
- Komisja Rewizyjna, 28.02.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Budżetu i Finansów, 22.02.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Sfery Społecznej, 22.02.2023 r. godz. 16:40
- Komisja Organizacyjno-Prawna, 21.02.2023 r. godz. 16:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 20.02.2023 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 16.02.2023 r. godz. 14:00
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, 31.01.2023 r. godz. 13:30
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, 25.01.2023 r. godz. 19:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 25.01.2023 r. godz. 18:00
- Komisja Sfery Społecznej, 25.01.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 23.01.2023 r. godz. 15:00
- Komisja Organizacyjno-Prawna, 24.01.2023 r. godz. 15:00
- Komisja Rewizyja, 19.01.2023 r. godz. 16:30
- Komisja Ochrony Środowiska, 19. 01.2023 r. godz. 14:00
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, 11.01.2023 r. godz. 16:00
- 2022
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, 16.12.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 14.12.2022 r. godz. 15:30
- Komisja Sfery Społecznej 14.12.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 14.12.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno-Prawna, 13.12.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 12.12.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 08.12.2022 r. godz. 14:00
- Komisja Rewizyjna, 05.12.2022 r. godz. 19:00
- Komisja Rewizyjna, 02.12.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Rewizyjna, 23.11.2022 r. godz. 18:00
- Komisje połączone: Budżetu i Finansów, Organizacyjno-Prawna i Sfery Społecznej, 22.11.2022 r. godz. 15:30
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 21.11.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, 18.11.2022 r. godz. 14:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 09.11.2022 r. godz. 17:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 07.11.2022 r. godz. 17:30
- Komisja Rewizyjna, 25.10.2022, godz. 16:30
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 24.10.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 13.10.2022 r. godz. 17:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 05.10.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Sfery Społecznej 05.10.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 04.10.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 03.10.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Rewizyjna, 29.09.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Budżetu i Finansów, 28.09.2022 r. godz. 15:45
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 27.09.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 19.09.2022 r. godz. 14:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 08.09.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 21.07.2022 r. godz. 16:15
- Komisja Sfery Społecznej 20.07.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 20.07.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 19.07.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Rewizyjna, 19.07.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 18.07.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 13.07.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Sfery Społecznej 22.06.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 21.06.2022 r. godz. 16:15
- Komisja Budżetu i Finansów, 21.06.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 20.06.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 13.06.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Rewizyjna, 02.06.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Rewizyjna, 31.05.2022 r. godz. 16:30
- Komisje połączone: Budżetu i Finansów i Sfery Społecznej, 18.05.2022 r. godz. 17:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna, 17.05.2022 r. godz. 16:15
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 16.05.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 12.05.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Rewizyjna, 10.05.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 21.04.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 20.04.2022 r. godz. 18:00
- Komisje połączone: Organizacyjno- Prawna i Sfery Społecznej, 19.04.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Ochrony Środowiska, 14.04.2022 r. godz. 14:00
- Komisje połączone: Organizacyjno- Prawna i Sfery Społecznej, 11.04.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Rewizyjna, 31.03.2022 r. 16:00
- Komisja Rewizyjna, 28.03.2022 r. godz. 8:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury, 21.03.2022 r. godz. godz. 15:00
- Komisja Sfery Społecznej 17.03.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Budżetu i Finansów, 16.03.2022 r. godz. 17:00
- Komisja Ochrony Środowiska 16.03.2022 r. godz. 14:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna 15.03.2022 r. godz. 16:30
- Komisja Rewizyjna 25.02.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Sfery Społecznej 16.02.2022 r. godz. 17:00
- Komisja Budżetu i Finansów 16.02. 2022 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna 15.02.2022 r. godz. 15:00
- Komisja Rozwoju i Infrastruktury 14.02.2022 r. godz. 10:00
- Komisja Ochrony Środowiska 10.02.2022 r. godz. 14:00
- Komisja Ochrony Środowiska 25.01.2022 r. godz. 14:30
- Komisja Rewizyjna 14.01.2022 r. godz. 16:00
- Komisja Sfery Społecznej 12.01.2022 r godz. 17:00
- Komisja Budżetu i Finansów 12.01.2022 r. godz. 18:00
- Komisja Organizacyjno- Prawna 11.01.2022 r. godz. 16:00
- 2021
- 2020 Wykaz imiennych głosowań
- 2021 Wykaz imiennych głosowań
- Interpelacje
- Oświadczenia majątkowe
- Oferty pracy
- Zarządzenia Burmistrza
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.