Urząd Miasta Luboń czynny: poniedziałek 9.00-16.30 wtorek do piątku 8.00-15.00 |
|
Karta Informacyjna USC 10 |
|
Zgłoszenie do odznaczenia medalem za pożycie małżeńskie |
|
Formularz wniosku: |
|
Podstawa prawna.
|
|
Wymagane dokumenty.
|
|
Sposób załatwienia sprawy.
|
|
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy. W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie i złożenie w Kancelarii Ogólnej Urzędu lub wydziale prowadzącym sprawę. |
|
Opłata skarbowa:brak |
|
Tryb odwoławczy. brak |
|
Miejsce załatwienia.
|
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011.
Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń: e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 31 Ustawy o orderach i odznaczeniach (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 400) i § 2 Rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów z dnia 15 grudnia 2004 r. (Dz.U. Nr 277, poz. 2743)i wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o nadanie medalu.
Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas nieokreślony wynikający z kategorii archiwalnej „A” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Prawo dostępu do danych osobowych: Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym/ustawowym/warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.
Odbiorcy danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. |