Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest usługą służącą do przesyłania dokumentów elektronicznych do urzędu.
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Luboń dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
Załatwienie spraw następuje poprzez:
Formularze udostępnione są na portalu Platforma Komunikacyjna (eurzad.lubon.pl) Urzędu Miasta Luboń
EPUAP
Formularze można przesłać również poprzez serwis ePUAP. Pismo jest automatycznie adresowane do Urzędu Miasta Luboń.
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem:
WAŻNE! Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy o zapoznanie się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Luboń.
Profil zaufany
ZOBACZ - jak uzyskać Profil Zaufany
Po wcześniejszym umówieniu wizyty obywatele mogą potwierdzać Profil Zaufany w siedzibie Urzędu Miasta – pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń (parter Kancelaria Ogólna).
Adresy skrytek ePUAP Urzędu Miasta Luboń wskazanych do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:
Zgodnie z ustawą z dnia 12 lutego 2010 roku o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dziennik Ustaw z 16 marca 2010 nr 40 poz. 230) z dniem 17 czerwca 2010 wszystkie podmioty świadczące usługi publiczne są ustawowo zobowiązane do umożliwienia interesantom wnoszenia ich wniosków w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą podmiotu realizującego zadania publiczne, założonej i wyposażonej w zestandaryzowane formularze elektroniczne na ePUAP zgodne z Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych.