Urząd Miasta Luboń czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30 |
|
Karta Informacyjna WSO 16 |
|
Wpisanie o zmianę miejsca głosowania |
|
Formularz wniosku o zmianę miejsca głosowania |
|
Podstawa prawna.
|
|
Wymagane dokumenty:
|
|
Sposób załatwienia sprawy:
Termin składania wniosków o zmianę miejsca głosowania – najpóźniej w 3 dniu przed dniem wyborów. UWAGA !!! W WYBORACH DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO zarządzonych na dzień 09.06.2024 r. |
|
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy. Przepisów dotyczących dopisania do spisu wyborców nie stosuje się w wyborach do samorządu terytorialnego i w wyborach Burmistrza. |
|
Opłaty: brak |
|
Termin załatwienia. niezwłocznie |
|
Miejsce załatwienia. Wydział Spraw Obywatelskich - pokój nr 015 lub 019 (parter, wejście „A”), tel. 61 8 130 011 wew. 13 lub 58 –jagoda.wawrzyniak@umlubon.pl, marta.marczynska@umlubon.pl |
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011.
Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń: e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 28 Kodeksu wyborczego (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 754)i wyłącznie w celu wpisania do spisu wyborców.
Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat wynikający z kategorii archiwalnej „B5” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Prawo dostępu do danych osobowych: Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym/ustawowym/warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.
Odbiorcy danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. |