Urząd Miasta Luboń 62-030, Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2 tel.: +48 (61) 8130-011 fax: +48 (61) 8130-097
czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30
|
Karta Informacyjna WOZiK 10
|
Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
|
Wniosek
|
WOZIK 10 - wniosek
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)
- Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1160 z późn. zm.)
|
Wymagane dokumenty.
Wykaz dokumentów stanowiących załączniki do niniejszego wniosku zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 20 marca 2009 bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1160 z późn. zm.).
|
Sposób załatwienia sprawy.
- W celu przeprowadzenia imprezy masowej organizator winien złożyć wniosek nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia, natomiast opinie, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2, niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej. Organ wydaje zezwolenie, albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
- UWAGA!!!! Organizator imprezy masowej, na którą wstęp jest odpłatny, jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom w niej uczestniczącym.
- Wniosek należy złożyć w Kancelarii Ogólnej UM Luboń (parter hol główny) lub przesłać pocztą do Urzędu Miasta w Luboniu, Pl. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
- Wpis zostanie doręczony drogą pocztową lub odbiór osobisty w ustalonym terminie.
- Opisana powyżej procedura ubiegania się o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej nie dotyczy zawodów sportowych, rajdów, wyścigów i innych imprez, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny. W tym przypadku organizator imprezy masowej ubiegać się powinien o zezwolenie na jej przeprowadzenie na zasadach określonych w art. 65 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.)
|
Opłata skarbowa:
82,00 zł
|
Tryb odwoławczy.
Od decyzji organu, o której mowa w art. 29 i w art. 32 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
|
Inne Informacje:
SPRZEDAŻ, PODAWANIE I SPOŻYWANIE NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH NA IMPREZIE MASOWEJ
1. Na imprezie masowej, z wyłączeniem imprezy masowej podwyższonego ryzyka, dozwolone są sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów alkoholowych zawierających nie więcej niż 3,5% alkoholu.
2. Do wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej organizator dołącza informację o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe.
|
Miejsce załatwienia.
• Złożenie dokumentów: Urząd Miasta Luboń, Pl.E.Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń parter Kancelaria Ogólna
Osoba do kontaktu Joanna Zych, nr tel. 699 712 545, email: joanna.zych@umlubon.pl
|