Uchwała Rady Miasta Luboń NR XX/155/2020 z dnia 12 marca 2020 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości.
UCHWAŁA NR XXXIX/299/2021 RADY MIASTA LUBOŃ z dnia 25 listopada 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i stawki opłaty za pojemnik.
Wymagane dokumenty.
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk dostępny również na stronie Urzędu Miasta Luboń www.odpady.lubon.pl w zakładce "Deklaracje i uchwały")
Właściciel nieruchomości zobowiązany jest do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub powstania na nieruchomości odpadów komunalnych.
W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości, właściciel nieruchomości jest zobowiązany złożyć nową deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca nastepującego w miesiącu w którym nastapiła zmiana. Do deklaracji należy dołączyć dokumenty potwierdzające zaistnienie zmian (akt urodzenia, akt zgonu, akt notarialny/umowa potwierdzająca sprzedaż nieruchomości).
Sposób załatwienia sprawy.
Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy złożyć w Kancelarii Ogólnej UM Luboń lub przesłać pocztą tradycyjną lub złożyć w formie elektronicznej poprzez stronę www.eurzad.lubon.pl oraz poprzez portal ePUAP logując się za pomocą profilu zaufanego.
W przypadku wątpliwości dotyczących poprawności wypełnionej deklaracji pomoc można uzyskać pod numerem tel. 61 813-00-11 wew. 51
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy.
W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie i złożenie w Kancelarii Ogólnej UM Luboń lub w wydziale prowadzącym sprawę - pokój nr 114 (1 piętro, wejście „A”)
Wszelkie informacje na temat gospodarki odpadami można znaleźć na stronie Urzędu Miasta Lubońwww.odpady.lubon.pl w zakładce "Deklaracje i uchwały"
Opłata skarbowa:
--BRAK--
Termin załatwienia.
Wydanie indywidualnego rachunku bankowego wraz z rocznym rozliczeniem płatności następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia pierwszej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Tryb odwoławczy.
--BRAK--
Miejsce załatwienia.
Złożenie dokumentów: Urząd Miasta Luboń, Pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń parter Kancelaria Ogólna
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Komunalnych - Referat Gospodarki Odpadami I piętro, wejście „A”, pokój nr 114. W przypadku osobistego odbioru dokumentu prosimy o podanie na wniosku nr telefonu, w celu powiadomienia o możliwości odbioru
Na podstawieart. 13 ust. 1 i ust. 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail:office@lubon.pl, tel. 618130011.
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń:
e-mail:iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art.6 m ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2017 r., poz.1289) i wyłącznie w celu obsługi systemu gospodarowania odpadami na terenie miasta Luboń.
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przezokres co najmniej 5 latwynikający z kategorii archiwalnej„BE5” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiemumownym/ustawowym/warunkiem zawarcia umowy dzierżawy …………….
Odbiorcy danych:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.