Urząd Miasta Luboń czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek - piątek 7.30-15.30 |
|
Karta Informacyjna WPRiOŚ 01 |
|
Decyzja o ustaleniu warunków zabudowy (wyłącznie przy braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego) |
|
Formularz wniosku |
|
Podstawa prawna.
|
|
Wymagane dokumenty. 1. wypełniony formularz wniosku 2. 1 egzemplarz mapy zasadniczej (oryginał) lub w przypadku jej braku, mapy ewidencyjnej, pochodzącej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy, wraz z obszarem, na który inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji linowych również w skali 1:2000, w postaci elektronicznej – w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych albo papierowej. Mapa zasadnicza lub mapa ewidencyjna winna zawierać aktualny stan zagospodarowania terenu objętego wnioskiem oraz obszar analizowany obejmujący swym zasięgiem trzykrotną szerokość frontu terenu, jednak nie mniej niż 50m oraz nie więcej niż 200m (w przypadku wydania decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) z każdej strony działki w skali 1:500 lub 1:1000. 3. 1 egzemplarz kserokopii ww. mapy z określeniem granic terenu objętego wnioskiem oraz koncepcją zagospodarowania terenu (m.in. lokalizacja i parametry inwestycji, usytuowanie miejsc postojowych, określenie lokalizacji wjazdu/wyjazdu). 4. Koncepcja planowanej inwestycji – rysunek uproszczonej elewacji frontowej (szkic bryły budynku) z podaniem jej podstawowych parametrów. 5. Opinie od gestorów sieci potwierdzające, że istniejące lub projektowane uzbrojenie terenu jest wystarczające dla zamierzenia inwestycyjnego lub w przypadku braku infrastruktury technicznej umowy gwarantujące wykonanie uzbrojenia terenu zawarte między inwestorem a gestorem sieci. 6. Ostateczna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko oraz przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko zgodnie z przepisami odrębnymi. TREŚĆ WNIOSKU ORAZ ZAŁĄCZONE MATERIAŁY POWINNY BYĆ SPÓJNE! 7. Ewentualne upoważnienie lub pełnomocnictwo udzielone przez wnioskodawcę osobie, która może go reprezentować w sprawie powyższego wniosku. 8. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej:
|
|
Sposób załatwienia sprawy.
|
|
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy.
|
|
Opłaty skarbowe
Wpłata na konto Urzędu Miasta Luboń:
Poznański Bank Spółdzielczy w Poznaniu O/Luboń nr 87904310383038001852440001 tytuł przelewu "opłata skarbowa za decyzję o warunkach zabudowy" lub płatne w Kancelarii Ogólnej Urzędu |
|
Termin załatwienia. Do 90 dni, w przypadku decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane termin wynosi 21 dni. |
|
Tryb odwoławczy. Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania, za pośrednictwem Burmistrza Lubonia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. |
|
Miejsce załatwienia.
W przypadku osobistego odbioru dokumentu prosimy o podanie na wniosku nr telefonu celem powiadomienia o możliwości odbioru
|
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011.
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń:
e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2.
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 52, 59 ust.1, 60 ust.1 i 64 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2021, poz. 741 ze zmianami) i wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o ustalenie warunków zabudowy.
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas nieokreślony wynikający z kategorii archiwalnej „A” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.
Odbiorcy danych:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.