Urząd Miasta Luboń 62-030 Luboń, plac Edmunda Bojanowskiego 2 tel.: + 48 (61) 8130 011, fax: + 48 (61) 8130 097 czynny: poniedziałek 9:00-17:00 wtorek do piątku 7:30-15:30 |
|
Karta informacyjna WOZiK-04 |
|
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół |
|
Formularz wniosku – dowóz indywidualny |
|
Formularz wniosku - dowóz organizowany przez gminę (zbiorowy) |
|
Wzór oświadczenia/rachunku |
|
Wzór umowy |
|
Podstawa prawna: Przepisy warunkujące organizację bezpłatnego dowozu lub zwrotu kosztów dowozu do placówek oświatowych przez gminę od roku szkolnego 2019/2020 określone zostały przez ustawęPrawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. z późniejszymi zmianami. |
|
Wymagane dokumenty:
|
|
Sposób załatwienia sprawy: wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Luboń lub przesłać pocztą do dnia 15 sierpnia każdego roku kalendarzowego. |
|
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy:
|
|
Opłata skarbowa: brak |
|
Termin załatwienia: do 14dni od daty złożenia wniosku. |
|
Tryb odwoławczy: odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Luboń, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. |
|
Miejsce załatwienia:
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011.
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń:
e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie Artykuł 32 ust. 5, 6 i 7 oraz artykuł art. 39 pkt 3, 4, 4a, art 39a dotyczy ustawy Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. ( Dz. U. z tj. z dnia 7 maja 2020 r. poz. 910) wyłącznie w celu organizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych.
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat wynikający z kategorii archiwalnej „BE5” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
Odbiorcy danych:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.