Urząd Miasta Luboń czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30 | |
Karta Informacyjna WSK 14 | |
Likwidacja azbestu – wniosek o dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest | |
Formularz wniosku | Wniosek dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą Oświadczenie o pomocy de minimis Oświadczenie o pomocy de minimis w rolnictwie Formularz dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą |
Podstawa prawna.
| |
Wymagane dokumenty.
| |
Sposób załatwienia sprawy.
| |
Opłata skarbowa:--BRAK-- | |
Termin załatwienia. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpłynięcia do urzędu gminy i przekazywane sukcesywnie do Starostwa Powiatowego. Termin składania wniosków do 18.07.2025. | |
Tryb odwoławczy:--BRAK-- | |
Miejsce załatwienia:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 8130 011 w. 40 lub email: michal.prazynski@umlubon.pl Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że: Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011. Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń: e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2 Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.), ustawy z dnia 19 czerwca 1997 roku o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2017 r. poz. 2119 ze zm.) i wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie do likwidacji wyrobów zawierających azbest. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat wynikający z kategorii archiwalnej „BE5” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Prawo dostępu do danych osobowych: Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym/ustawowym/warunkiem zawarcia umowy dzierżawy , a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia. Odbiorcy danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. |