2. Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej
3. Decyzja na umieszczenie reklamy w pasie drogowym należącym do Miasta Luboń
4. Nadanie nazw ulic i placów będących drogami publicznymi lub nazw dróg wewnętrznych
5. Nabycie gruntu zajętego pod drogi publiczne gminne
7. Użytkowanie wieczyste - wniosek o przyznanie bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej - NIE OBOWIĄZUJE
9. Ustalenie numeru porządkowego budynku
13. Wydawanie zezwolenia na utrzymanie/hodowanie psów ras uznawanych za agresywne
14. Likwidacja azbestu – wniosek o dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest
15. Lokalizacja zjazdu indywidualnego lub publicznego
16. Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego
17. Obciążenie nieruchomości miasta Luboń ograniczonym prawem rzeczowym - służebnością gruntową
18. Składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
23. Program użyczania kompostowników
25. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa - NIE OBOWIĄZUJE
26. Zarejestrowanie psa (wpisanie oznakowanego psa do Międzynarodowej Bazy Danych SAFE-ANIMAL)