Urząd Miasta Luboń 62-030, Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2 tel.: +48 (61) 8130-011 fax: +48 (61) 8130-097
czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30
|
Karta Informacyjna PROMOCJA 03
|
Udzielenie patronatu honorowego przez Burmistrza Miasta Luboń
|
Formularz wniosku
|
PROMOCJA 03
|
Logo patronatu honorowego
|
Logo kolor
Logo białe
Logo szare
|
Informacje ogólne:
Burmistrz Miasta Luboń udziela patronatu inicjatywom o szczególnym charakterze, o istotnym znaczeniu dla Miasta, których cele i przewidywane rezultaty zgodne są z zasadami i wartościami propagowanymi przez Miasto, mającym zasięg międzynarodowy, ogólnopolski, regionalny i lokalny. Udzielenie patronatu przez Burmistrza polega na:
- udostępnieniu logo Patronatu honorowego do wykorzystania we wszystkich drukowanych i elektronicznych materiałach informacyjnych związanych z realizacją przedsięwzięcia,
- możliwości udostępnienia tekstów dotyczących Miasta do wykorzystania w materiałach dotyczących przedsięwzięcia,
- możliwości udziału Burmistrza Miasta Luboń w przedsięwzięciu,
- możliwości innych form patronatu, wymagających uzgodnienia z Miastem.
Ustalenie zakresu oczekiwanego patronatu wymaga sprecyzowania we wniosku.
UWAGA! Objęcie przedsięwzięcia honorowym patronatem nie wiąże się z udzieleniem wsparcia finansowego.
|
Wymagania:
-
Aby uzyskać patronat honorowy Burmistrza należy złożyć wniosek o udzielenie patronatu
-
Organizator przedsięwzięcia, nad którym Burmistrz Miasta Luboń objął patronat honorowy umieszcza logo patronatu honorowego we wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją przedmiotowego wydarzenia lub przedsięwzięcia. Wszelkie materiały graficzne z użyciem logotypów podlegają akceptacji przez Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Luboń. Materiały należy przesyłać do zatwierdzenia na adres promocja@lubon.pl w terminie 7 dni przed przekazaniem do druku, produkcji, publikacji w prasie, emisji w telewizji, emisji na ekranach LED, zamieszczeniem w Internecie lub publiczną prezentacją.
-
Organizator przedsięwzięcia, nad którym Burmistrz Miasta Luboń objął patronat honorowy, umieszcza podczas trwania przedsięwzięcia w widocznym miejscu materiały promocyjne Miasta- roll up lub baner, udostępniony przez Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej na czas trwania wydarzenia/inicjatywy
|
Sposób załatwienia sprawy:
-
Wniosek o udzielenie Patronatu Honorowego należy złożyć w Kancelarii Ogólnej UM (parter hol główny) lub przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
-
Wydanie zgody - doręczenie drogą elektroniczną, pocztową lub odbiór osobisty w ustalonym terminie.
|
Opłata skarbowa :
|
Termin załatwienia.
Udzielenie zgody lub jej odmowę wnioskodawca otrzymuje w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku przez wnioskodawcę.
|
Tryb odwoławczy.
Brak
|
Miejsce załatwienia.
-
Złożenie dokumentów: Urząd Miasta Luboń, Pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń parter Kancelaria Ogólna
-
Odbiór dokumentów: Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej I piętro, wejście „A” pokój nr 114 i 117 W przypadku osobistego odbioru dokumentu prosimy o podanie na wniosku nr telefonu, w celu powiadomienia o możliwości odbioru
-
Dodatkowych informacji udziela Angelika Stefaniak tel. 61 8130 011 w. 12 lub email: promocja@lubon.pl
|