Urząd Miasta Luboń czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30 |
|
Karta Informacyjna WPIO 11 |
|
Udzielanie ulg w formie umorzenia należności, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty w spłacie należności z tytułu opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu, przekształcenia prawa wieczystego użytkowania gruntu w prawo własności, dzierżawy i czynszu najmu |
|
Formularze - wniosek w sprawie odroczenia terminu płatności lub rozłożenia zapłaty na raty
- wniosek w sprawie umorzenia w całości lub w części wierzytelności, odsetek za zwłokę
- informacja o wielkości uzyskanej przez przedsiębiorców pomocy de minimis
- informacja o otrzymanej przez przedsiębiorców innej niż pomoc de minimis |
|
Podstawa prawna.
|
|
Wymagane dokumenty.
- ubiegających się o pomoc de minimis – w okresie 3 ostatnich lat od daty wystąpienia z wnioskiem, - ubiegających się o pomoc inną niż pomoc de minimis – bez ograniczeń czasowych (patrz UWAGI)
|
|
Opłata skarbowa: --BRAK-- |
|
Termin załatwienia.
|
|
Miejsce załatwienia.
|
|
Sposób załatwienia sprawy.
|
|
Tryb odwoławczy.
|
|
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy.
(np. od osób fizycznych: aktualne zaświadczenie o dochodach podatnika oraz osób prowadzących z nim wspólne gospodarstwo domowe, zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy, zaświadczenie z zakładu pracy o dochodach, decyzja ZUS, decyzji MOPS, PIT-5 za ostatni miesiąc, ewidencja przychodów za br., decyzji o ustaleniu wysokości karty podatkowej za br, rachunki związane z utrzymaniem mieszkania z 3 ostatnich miesięcy za czynsz, gaz, wodę, energię elektryczną, PIT-36 (37) lub PIT-28 za ostatni rok podatkowy strony oraz osób prowadzących z nią wspólne gospodarstwo domowe. od osób prawnych: sprawozdania finansowego za ostatni okres sprawozdawczy, wykazu i stopnia realizacji zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego lub zaświadczenia o niezaleganiu lub wysokości zaległości, deklaracji ZUS DRA za ostatnie 3 miesiące poprzedzające dzień złożenia wniosku)
________________________________________________ Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych: Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że: Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011. Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń: e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011Adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2 Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie Uchwały Rady Miasta nr IV/17/2010 z dnia 29 grudnia 2010 r. wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o udzielenie ulg. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat wynikający z kategorii archiwalnej „B10” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Prawo dostępu do danych osobowych: Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia. Odbiorcy danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. |