Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Luboń zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony http://bip.lubon.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- W archiwalnej wersji Biuletynu Informacji Publicznej brak warstwy tekstowej w niektórych skanowanych dokumentach*.
- W aktualnej wersji Biuletynu Informacji Publicznej mogą być umieszczone skany dokumentów (w szczególności oświadczenia majątkowe), które nie posiadają warstwy tekstowej ze względu na brzmienie przepisów obowiązującego prawa
Uwaga: *Informacje sprzed daty 01-01-2020 r. nie będą poprawiane, gdyż niosłoby to za duże obciążenie dla jednostki. Pozostałe informacje po dacie 01-01-2020 r. są i będą w miarę możliwości systematycznie poprawiane.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Angelika Stefaniak, dostepnosc@umlubon.pl. 61 8130 011 w. 12
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń.
- Do budynku prowadzi jedno wejście od pl. Edmunda Bojanowskiego.
- Wejście do budynku jest na równi z chodnikiem, brak progu utrudniającego wjazd wózkiem inwalidzkim. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek do przywołania osoby do pomocy.
- Obsługa interesantów odbywa się na parterze w holu głównym.
- Budynek składa się z parteru oraz dwóch pięter na które prowadzą schody.
- Budynek nie jest wyposażony w windę.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku Urzędu zainstalowana jest pętla indukcyjna do wspomagania osób z niepełnosprawnością słuchu.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego.
Budynek Centrum Wsparcia i Pomocy Rodzinie, ul. Jana III Sobieskiego 65, 62-030 Luboń
- Do budynku prowadzi jedno wejście z podjazdem dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
- Obsługa interesantów odbywa się na parterze i na pierwszym piętrze.
- Budynek jest wyposażony w windę.
- W budynku jest dostępna toaleta dla osób z niepełnosprawnością.
- Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
- Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku Centrum nie ma pętli indukcyjnej do wspomagania osób z niepełnosprawnością słuchu.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Budynek Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 3, 62-030 Luboń
- Do budynku prowadzi jedno wejście przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
- Obsługa interesantów odbywa się na parterze.
- W budynku jest dostępna toaleta dla osób z niepełnosprawnością.
- Przed budynkiem znajduje się publiczny parking z miejscami dla osób z niepełnosprawnością.
- Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku Centrum nie ma pętli indukcyjnej do wspomagania osób z niepełnosprawnością słuchu.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Budynek Straży Miejskiej Miasta Luboń , ul. Dworcowa 1, 62-030 Luboń
- Do budynku prowadzi jedno wejście, które nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- Na parterze budynku zamontowano przycisk służący do przywołania osoby do pomocy.
- Brak toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami.
- Przy budynku wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnej do wspomagania osób z niepełnosprawnością słuchu.
- Pies przewodnik może asystować w czasie wizyty w budynku.
- Nie ma możliwości korzystania z tłumacza języka migowego.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Kontakt z Urzędem jest możliwy poprzez:
- osobiste w siedzibie Urzędu przy pl. Edmunda Bojanowskiego 2 w Luboniu;
- kontakt telefoniczny (centrala) pod numerem +48 61 8130 011;
- faksem na numer +48 61 8130 097;
- pocztą elektroniczną na adres dostepnosc@umlubon.pl
- listownie na adres pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń;
- adres skrytki epuap: /pf9m0y0q13/SkrytkaESP
- adres do e-Doręczeń: AE:PL-33015-52732-UIISC-28
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz.U. 2024 poz. 773.
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz. U. z 2023 r. poz. 1440.