Urząd Miasta Luboń czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30 |
||
Karta Informacyjna WSK 09 |
||
Ustalenie numeru porządkowego |
||
Formularz wniosku |
||
Podstawa prawna.
|
||
|
||
Sposób załatwienia sprawy.
|
||
Uwagi dotyczące sposobu załatwienia sprawy. W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie i złożenie w Kancelarii Ogólnej Urzędu lub wydziale prowadzącym sprawę. |
||
Opłata skarbowa:
|
||
Termin załatwienia. Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego nastepuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów |
||
Tryb odwoławczy. Nie przysługuje. |
||
Inne Informacje:
Numery porządkowe ustala się z urzędu lub na wniosek zainteresowanych i zawiadamia o tych ustaleniach właścicieli nieruchomości lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które tymi nieruchomościami władają. Właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru. Na tabliczce, o której mowa oprócz numeru porządkowego zamieszcza się również nazwę ulicy lub placu. W przypadku gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu. Stosownie do art. 64 ustawy z dnia 20 maja 1971r. - Kodeks wykroczeń (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 821 ze zm.), jeśli osoba bedąca właścicielem, administratorem, dozorcą lub użytkownikiem nieruchomości , nie dopełniła obowiązku umieszczenia w odpowiednim miejscu albo utrzymania w należytym stanie tabliczki z numerem porządkowym nieruchomości podlega karze grzywny albo karze nagany. Miejsce załatwienia.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że: Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Luboń z siedzibą w Luboniu, pl. E. Bojanowskiego 2, kod pocztowy 62-030 Luboń , e-mail: office@lubon.pl , tel. 618130011. Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Luboń: e-mail: iodo@umlubon.pl, tel. 618130011, adres pocztowy – Urząd Miasta Luboń Inspektor Ochrony Danych Osobowych 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2 Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 47ai 47 b ustawy z dnia 17 maja 1989r. -Prawo geodezyjne i kartograficzne ( j.t. Dz. U. z 2020r., poz. 2052 oraz z 2021r. poz. 922) oraz w związku z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2021 r., poz. 1368) - zał. 1- wniosek o ustalenie numeru porządkowego, art.217 , ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks postępowania administracyjnego (j.t.Dz.U. z 2021r., poz. 735 ) i wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku o ustalenie numeru porządkowego. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas nieokreślony wynikający z kategorii archiwalnej „A” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Prawo dostępu do danych osobowych: Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. / Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym/ustawowym/warunkiem zawarcia umowy dzierżawy , a ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia. Odbiorcy danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. |