Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach I piętra w budynku Urzędu Miasta Luboń przy pl. E Bojanowskiego 2 w Luboniu.
Ilość pomieszczeń objętych zamówieniem – 13. Numery pomieszczeń zgodnie z załączonymi poniżej planami: pokoje 101, 102 103a, 104, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 119, 121/122 (jedno pomieszczenie), 123/124/125 (jedno pomieszczenie).
Wymagane cechy urządzenia:
A++/A++ Klasa Energetyczna , tryby pracy – chłodzenie, grzanie, wentylator, osuszanie, auto, R32 (ekologiczny czynnik chłodzący). Automatyczne czyszczenie/suszenie. Funkcja I Feel. Tryb turbo. Programator czasowy. Praca w trybie auto. Automatyczny wentylator. Tryb cichej pracy. Wyświetlacz cyfrowy. Regulator czasowy. Regulacja prędkości wentylatora. Wbudowany moduł wi-fi.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) roboty demontażowe,
b) roboty montażowe urządzeń i instalacji klimatyzacji.
Prace wykonywane powinny być w godzinach poza godzinami pracy Urzędu. Przewiduje się zamontowanie 3 konsoli przypodłogowych w pokojach nr 112,115,119, urządzeń ściennych pojedynczych w pokojach nr 110, 111 oraz w pozostałych 8 pokojach urządzeń ściennych układ multi. Zabudowa instalacji w korytach elektroinstalacyjnych. Odprowadzenie kondensatu grawitacyjnie
Termin wykonania: 13.12.2020 r.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie montażu klimatyzacji i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu systemu klimatyzacji pomieszczeń o wartości min. 50.000,00 zł brutto.
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a) kosztorys ofertowy,
b) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, zawierający wszelkie koszty składające się na cenę oferty,
c) wypełniony Druk Oferta.
Kryteria oceny ofert: cena 70%, okres gwarancji 30%.
Termin składania ofert: 23.10.2020 r. Oferty można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2 (Kancelaria ogólna – parter) lub elektronicznie na adres janusz.piasecki@umlubon.pl
Termin związania ofertą: 30 dni.
Termin płatności: 14 dni po dokonaniu odbioru prac.
Z up. Burmistrz Miasta
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta