WYJAŚNIENIA
|
Znak sprawy: WAG.271.03.2021
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 2019.)
1) Zamawiający: Urząd Miasta Luboń Pl. E. Bojanowskiego 2 62-030 Luboń zaprasza do złożenia oferty na: „Dzierżawę i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner)”.
2) Przedmiot zamówienia
„Dzierżawa i serwis 9 wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner) format A3 i 2 urządzeń format A4”.
Zakres rzeczowy:
1. Na przedmiot zamówienia muszą składać się następujące usługi:
2. Urządzenie musi spełniać następujące parametry techniczne:
1 |
automatyczny podajnik dokumentów min. 50 arkuszy, |
2 |
automatyczny druk dwustronny (dupleks), |
3 |
czas nagrzewania: poniżej 45 sekund, |
4 |
czas wydruku pierwszej strony: do 10 sekund, |
5 |
szybkość wydruku min. 25 stron na minutę (A4), |
6 |
Rozdzielczość wydruku 1200x1200 dpi, |
7 |
Skaner jednoprzebiegowy (skanujący dwustronnie), |
8 |
Format skanowanych plików: PDF, PDF szyfrowany, PDF przeszukiwalny (OCR), JPEG, TIFF, |
9 |
optyczna rozdzielczość skanowania 600 x 600 dpi, maksymalna rozdzielczość skanowania interpolowana 1200 dpi, |
10 |
kopiowanie w formacie A3 w kolorze i mono zoom 25%-400%, |
11 |
karta sieciowa oraz port USB, |
12 |
pojemność podajników na papier (co najmniej dwie kasety na papier): minimum 500 arkuszy, |
13 |
gramatura papieru: minimum 60 - 200 g/m², |
14 |
obsługiwane rozmiary papieru: A3, A4, A5, A6, koperty, |
15 |
pamięć minimum 2 GB, |
16 |
HDD minimum 160 GB, |
17 |
Zabezpieczanie danych na dysku urządzenia poprzez ich szyfrowanie. |
18 |
Szyfrowana komunikacja pomiędzy komponentami systemu. |
Specyfikacja programowa:
1. |
możliwość rozliczania użytkownika co do ilości wykonanych wydruków kopii i skanów |
2. |
autoryzacja na urządzeniu
|
3. |
możliwość dwuetapowej autoryzacji |
4. |
możliwość logowania za pomocą kodu QR i urządzenia mobilnego |
5. |
możliwość rejestracji nowej karty dla użytkownika poprzez interfejs dostępny na urządzeniu |
6. |
możliwość skonfigurowania automatycznego raportowania dot. wydruków, kopii i skanów |
7. |
możliwość druku podążającego dla użytkowników |
8. |
zarządzanie kolejką wydruków przez użytkownika oraz parametrami wydruków (kopie, kolor, dupleks) bezpośrednio z urządzenia przy zwalnianiu wydruków |
9 |
możliwość automatycznej archiwizacji prac drukowanych , oraz kopiowanych i skanowanych dla urządzeń formatu A3 |
10. |
dostępność menu urządzenia w języku polskim |
11. |
skanowanie bezpośrednio na dysk komputera użytkownika oraz adres e-mail z możliwością wyboru parametrów skanowania |
12. |
integracja systemu do zarządzania wydrukami z serwerem AD/LDAP w celu synchronizacji użytkowników systemu bez limitu ich ilości |
13. |
możliwość zaimportowania do systemu numerów kart aktualnie funkcjonujących w Urzędzie Miasta |
14. |
możliwość zapisu czynności wykonywanych przez system i użytkowników oraz monitorowanie aktywności środowiska w czasie rzeczywistym |
15. |
możliwość przydzielania uprawnień użytkownikom dostępu do wybranych urządzeń oraz do poszczególnych funkcji urządzenia takich jak: drukowanie, kopiowanie, kopiowanie pełnokolorowe, skanowanie |
16. |
blokowanie dostępu do panelu urządzenia do momentu autoryzacji użytkownika |
17. |
możliwość nakładania limitów na użytkowników, lub grupy użytkowników |
18. |
wykonawca zapewni instalacje oraz konfiguracje systemu w infrastrukturze wykonawcy |
19. |
wykonawca zapewni wsparcie techniczne w zakresie konfiguracji oraz obsługi systemu przez okres trwania umowy |
Specyfikacja szczegółowa:
urządzenie kolorowe - format wydruku A3 – sztuk 9
1. skaner jednoprzebiegowy (skanujący dwustronnie) muszą posiadać co najmniej 3 urządzenia
urządzenie kolorowe - format wydruku A4 – sztuk 2
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do – 24 miesiące.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
5. Kryteria wyboru ofert: 100% cena za wykonane kopie (wydruki). Cena w poszczególnych miesiącach uzależniona będzie od ilości wykonanych kopii (wydruków) oraz wskazanej ceny jednostkowej.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):
Ofertę mogą złożyć podmioty lub osoby fizyczne uprawnione do występowania w obrocie gospodarczym.
7. Sposób przygotowania i miejsce złożenia oferty. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej na przesłanym formularzu ofertowym. Formularz można przesłać faksem na nr 61 8130 097 albo w formie elektronicznej na adres janusz.piasecki@umlubon.pl
Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty:
8. Termin złożenia ofert:
Ofertę na formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2021 r. do godz. 15.30.
W załączeniu:
1. Formularz oferty
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta