Szanowni Państwo, informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemicznym koronawirusem SARS-CoV-2 wprowadza się od 16 marca 2020 r. do 31 maja 2020 r. ograniczenie dostępu do pomieszczeń Urzędu Miasta Luboń dla interesantów.
Podania, wnioski, pisma, zapytania oraz dokumentację w sprawach należy przesyłać drogą pocztową, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) lub za pomocą portalu eurzad.lubon.pl.
Kontakt osobisty możliwy będzie wyłącznie po uprzednim umówieniu się na termin wizyty z pracownikiem Urzędu. Ograniczenia nie dotyczą niektórych spraw z zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego np. rejestracji aktu zgonu, aktu urodzenia.
W trosce o bezpieczeństwo wszystkich zachęcamy do kontaktu telefonicznego i e-mailowego – wszelkie numery telefonów i adresy e-mail dostępne są na stronach bip.lubon.pl