Burmistrz Miasta Luboń
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
do spraw gospodarki odpadami,
na zastępstwo, w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Komunalnych
Urzędu Miasta Luboń.
I. Zakres zadań:
1. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami komunalnymi przez mieszkańców
(kontrola selektywnej zbiórki odpadów, kompostowania odpadów, itp.) oraz nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - wizje lokalne w terenie.
2. Stała aktualizacja bazy danych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i „mieszanych“ objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, ustalanie podmiotów zobowiązanych, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie decyzji o wymiarze opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie podwyższonej opłaty mieszkańcom nie przestrzegającym zasad selektywnej zbiórki odpadów.
3. Kontrola spełnienia obowiązku podpisania umów na wywóz odpadów przez przedsiębiorców.
4. Bieżąca obsługa interesantów.
5. Prowadzenie postępowań w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania.
6. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
7. Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnych wśród mieszkańców w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
8. Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i innych aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.
9. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
10. Prowadzenie postępowań związanych z egzekucją administracyjną z zakresu gospodarki odpadami (wystawianie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego).
11. Współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizowanych zadań.
12. Bieżąca archiwizacja dokumentów.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Obywatelstwo polskie.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
6. Doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok stażu pracy.
7. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym.
8. Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows), urządzeń biurowych.
9. Posiadanie prawa jazdy kat. B (czynny kierowca).
b) dodatkowe:
1. wykształcenie wyższe z zakresu: ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, administracja,
2. znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o odpadach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
3. umiejętność współdziałania w zespole, systematyczność, samodzielność,
4. cierpliwość, odporność na stres, uczynność, dyspozycyjność.
5. umiejętność analizowania pism i dokumentów prawniczych.
III Warunki pracy na stanowisku pracy:
1. praca w wymiarze pełnego etatu, na czas zastępstwa,
2. praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
3. praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, wymagająca wyjść w teren,
4. praca w zespole i w warunkach stresu,
5. praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz m.in. ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
6. wynagrodzenie zasadnicze od 4 500,00 zł do 5 600,00 zł brutto.
IV. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
1. list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (adres mailowy),
2. kwestionariusz osobowy,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
4. kopie dotychczasowych świadectw pracy,
5. życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia, praktyk zawodowych i odbytego stażu,
6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
7. oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
V. Informuję jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 07 stycznia 2025 roku:
1. osobiście w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Luboń, hol budynku na parterze,
2. lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń z dopiskiem na kopercie „Nabór nr WAG.2110.04.2020”,
3. przesłać w formie elektronicznej na adres skrytki epuap ESP: /pf9m0y0q13/SkrytkaESP lub https://eurzad.lubon.pl/e-uslugi?szukaj=WN-76, podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl , adres mailowy.
Z up. Burmistrza
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta