Luboń, dnia 22 marca 2021
L.dz. WAG.271.02.2021
Zamawiający: Miasto Luboń pl. E. Bojanowskiego 2 62-030 Luboń zawiadamia, że w odpowiedzi na ogłoszenie na dostawę i montaż rolet tekstylnych w kasetkach i prowadnicach w wybranych pomieszczeniach w budynku Urzędu Miasta Luboń przy pl. E Bojanowskiego 2 i przy ul. Poniatowskiego 20 w Luboniu – wpłynęło 8 ofert.
Wybrana została oferta DECOROLEX Rafał Maląg, ul. Ketlinga 29/1u 92-431 Łódź. Zaoferowana kwota wykonania przedmiotu zamówienia to 3100,00 zł (brutto), okres gwarancji 24 miesiace.
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta
Zestawienie ofert
lp. |
nazwa |
netto |
vat |
brutto |
gwar. |
1 |
2 880,00 zł |
662,40 zł |
3 542,00 zł |
24 |
|
2 |
3 100,00 zł |
0 - zł |
3 100,00 zł |
24 |
|
3 |
5 689,43 zł |
1 308,57 zł |
6 998,00 zł |
|
|
4 |
4 240,00 zł |
975,20 zł |
5 215,50 zł |
36 |
|
5 |
6 785,16 zł |
1 572,84 zł |
8 358,00 zł |
36 |
|
6 |
10 812,60 zł |
2 486,86 zł |
13 299,46 zł |
24 |
|
7 |
6 506,16 zł |
1 496,42 zł |
8 002,58 zł |
24 |
|
8 |
6 520,00 zł |
1 499,60 zł |
8 019,60 zł |
24 |
WAG.271.02.2021
Zapytanie ofertowe
na dostawę i montaż 58 szt. rolet tekstylnych w kasetkach i prowadnicach
Zamawiający Miasto Luboń – Urząd Miasta Luboń, zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Miasto Luboń – Urząd Miasta Luboń, Pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, NIP: 777-31-27-031, REGON: 631257868, tel. 618130011, fax 618130097, e-mail: office@lubon.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa i montaż 58 szt. rolet tekstylnych w kasetkach i prowadnicach znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji obowiązującej przez 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pomiarów rolet przed realizacją zamówienia.
Miejsce dostawy i montażu: pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, ul. Poniatowskiego 20, 62-030 Luboń.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.04.2021 r.
4. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena (brutto) - 100% znaczenia.
5. Opis sposobu obliczania ceny ofert
Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto w PLN (z obowiązującym podatkiem od towarów i usług).
6. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 17.03.2021 r, w jednej z form, o których mowa w pkt 9.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane na stronach internetowych: https://www.bip.lubon.pl
7. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.03.2021 r.
8. Opis sposobu przygotowania ofert
Integralną częścią oferty jest wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, Kosztorys ofertowy - stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.
9. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
10. Zamawiający nie uwzględni ofert
Nieodpowiadających warunkom postępowania, złożonych po terminie.
11. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
12. Osoby wyznaczone do kontaktów
Janusz Piasecki – tel. 618130011 w 25, janusz.piasecki@umlubon.pl
13. Załączniki do zapytania ofertowego
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta