Urząd Miasta Luboń 62-030, Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2 tel.: +48 (61) 8130-011 fax: +48 (61) 8130-097 czynny: poniedziałek 9.00-17.00 wtorek do piątku 7.30-15.30 |
|
Karta Informacyjna PROMOCJA 04 |
|
Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych – body „Brzdąc luboński” |
|
|
|
Informacje ogólne: Body (ubranko) „Brzdąc luboński” opracowane zostało na potrzeby promocji miasta Luboń i przeznaczone są dla nowo narodzonych lubonian. Z wnioskiem o wydanie body mogą występować rodzice lub prawni opiekunowie dziecka zamieszkałego w Luboniu. W związku z pandemią COVID-19 Urząd Miasta Luboń prowadzi wysyłkę gadżetu promocyjnego body „Brzdąc luboński”. |
|
Wymagania: Aby otrzymać materiały promocyjne Miasta Luboń, należy złożyć wniosek opatrzony podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy. |
|
Sposób załatwienia sprawy: Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych Miasta Luboń należy złożyć w Kancelarii Ogólnej UM (parter hol główny) lub przesłać pocztą. Wydanie zgody - doręczenie drogą pocztową lub odbiór osobisty w ustalonym terminie. |
|
Opłata skarbowa : brak |
|
Termin załatwienia. Udzielenie zgody lub jej odmowę wnioskodawca otrzymuje w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku przez wnioskodawcę. |
|
Tryb odwoławczy. Brak |
|
Miejsce załatwienia. Złożenie dokumentów: Urząd Miasta Luboń, Pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń parter Kancelaria Ogólna |
|
Odbiór dokumentów: Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej parter , wejście „A” pokój nr 017 W przypadku osobistego odbioru dokumentu prosimy o podanie na wniosku nr telefonu, w celu powiadomienia o możliwości odbioru. Dodatkowych informacji udziela Angelika Stefaniak tel. 61 8130 011 w. 12 lub email: promocja@lubon.pl |