Protokół nr XXII/2020
sesji Rady Miasta Luboń,
z dnia 21 maja (czwartek) 2020r.
w trybie zdalnym
Ad. 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
Przewodnicząca Rady Miasta Luboń, Teresa Zygmanowska przywitała wszystkich zalogowanych i otworzyła XXII sesję Rady Miasta Luboń zwołaną na dzień 21 maja 2020r. na godz. 17.00, w trybie zdalnym.
W sesji uczestniczyli wszyscy radni (21), burmistrz Miasta, Małgorzata Machalska, wiceburmistrz Dorota Franek, wiceburmistrz Michał Popławski, Skarbnik Miasta Mirosław Stromczyński, Sekretarz Miasta Janusz Piasecki, mecenas Przemysław Czaczyk, informatyk Marcin Wiciński oraz p. Dominika Kędziora, która protokołowała przebieg obrad. Obecni byli także komendanci lubońskiej Policji, Straży Miejskiej, Zastępca Naczelnika Ochotniczej Straży Pożarnej a także przedstawiciele Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) i Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (GKRPA).
Na sali sesyjnej przebywało 5 osób, które wykonywały czynności służbowe. Pozostałe osoby biorące udział w sesji za pomocą łączy internetowych były w swoich domach lub przebywały w oddzielnych pomieszczeniach urzędu miasta.
W celu stwierdzenia kworum poproszono radnych o osobiste potwierdzenia obecności.
Przewodnicząca Rady przystąpiła do sprawdzenia obecności, która wykazała 21 obecnych radnych.
/zał. nr 1/ - Lista obecności.
Przewodnicząca Rady stwierdziła kworum oraz, że obrady są prawomocne.
Zgodnie z zawiadomieniem o zwołanej sesji radni do 19 maja 2020r godz.13 mogli zgłaszać uwagi i wnioski do porządku obrad. Żaden wniosek i uwaga nie została zgłoszona zatem zgodnie z przedłożonym porządkiem obrad, Przewodnicząca Rady przeszła do punktu 2.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Wolne głosy i wnioski mieszkańców.
3. Analiza sprawozdań z działalności Policji, Straży Miejskiej, Ochotniczej Straży Pożarnej w Luboniu:
a) Sprawozdanie z działalności Policji za rok 2019.
b) Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej za rok 2019.
c) Sprawozdanie z działalności OSP w Luboniu za rok 2019.
4. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych i Narkomanii za 2019 rok.
5. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu za
2019 rok.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia zmiany planu pracy Komisji
Rewizyjnej na 2020 rok.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXIV/173/2005 w sprawie
zasad używania herbu, sztandaru i flagi Miasta
Luboń.
8. Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Luboń o działaniach podejmowanych
w okresie międzysesyjnym.
9. Sprawozdanie Burmistrz Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie
międzysesyjnym oraz wykonania uchwał.
10. Wolne głosy i wnioski.
11. Przyjęcie protokołu nr XXI, z dnia 23 kwietnia 2020r.
12. Zakończenie obrad.
/zał. nr 2/ - Porządek obrad.
Ad. 2. Wolne głosy i wnioski mieszkańców.
W zawiadomieniu o sesji została również umieszczona informacja dla mieszkańców o możliwości zabrania głosu telefonicznie. Został uruchomiony specjalny numer, podany w zawiadomieniu, pod który mogli dzwonić mieszkańcy (699-712-541).
W tym punkcie obrad Przewodnicząca Rady powiedziała, że jeśli są mieszkańcy, którzy się zalogowali, obserwują, słyszą przebieg obrad i chcą zabrać głos, to prosi o kontakt. Odczekano dłuższą chwilkę i nie stwierdzono żadnego zgłoszenia. Telefon nie zadzwonił.
Ad.3. Analiza sprawozdań z działalności Policji, Straży Miejskiej, Ochotniczej Straży Pożarnej w Luboniu:
a) Sprawozdanie z działalności Policji za rok 2019. Komendant Dariusz Majewski
/zał. nr 3/.
b) Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej za rok 2019. Komendant Łukasz Kołcz /zał. nr 4/.
c) Sprawozdanie z działalności OSP w Luboniu za rok 2019. Prezes OSP Marek Maciejewski /zał. nr 5/.
Do sprawozdań Komendanta Policji i Zastępcy Naczelnika OSP pytań nie było.
Pytania były do sprawozdania Komendanta Straży Miejskiej.:
Radny Marek Samulczyk żałował, że odpowiedź na zapytanie dot. patroli rowerowych Straży Miejskiej otrzymał dopiero na minutę przed Komisją Rady, która dyskutowała nad sprawozdaniami służb mundurowych. Radny zadał pytanie, w jakich godzinach są patrole rowerowe, jak długo trwają, jaki jest dzienny teren do sprawdzenia?.
Odpowiedź udzielona przez komendanta Straży Miejskiej, Łukasz Kołcz: Patrole rowerowe wykonane były w okresie sierpień – wrzesień. Ze względu na mały stan osobowy (szkolenia i urlopy) zrealizowano ich tylko 18. Później strażnicy byli skierowani przede wszystkim do przeprowadzania kontroli stałych pieców oraz działań w ramach patroli szkolnych. Powodem tego była również konieczność organizowania w pierwszej kolejności patroli samochodowych ze względu na zwiększenie działań względem kierowców popełniających wykroczenia drogowe. Intensywne kontrole w NCL (Nowe Centrum Lubonia) oraz szybkość podjęcia interwencji po zgłoszeniu telefonicznym. W okresie zimowym rowery przeszły gruntowny remont oraz dokupiono jeszcze jeden rower. Obecnie patrol rowerowy jest gotowy do wyjazdu. Jest wyznaczony strażnik odpowiedzialny za organizację tego patrolu. Ponadto wyznaczono stały rejon patrolowania wszystkich dzielnic Lubonia. Opracowano również trasę rajdu rowerowego po Luboniu który niedługo ruszy. Co do samych patroli – były kontrolowane przede wszystkim
„Kocie Doły” Lasek Majoński, Wzgórze Papieskie oraz Plaża Miejska. Ponadto Nowe Centrum Lubonia. Patrole rowerowe były wykonane w godzinach 10.00 – 14.00 głównie tam gdzie są ścieżki rowerowe w dniach kiedy to było możliwe.
Radny Marek Samulczyk stwierdził, że to jest za mało. Kocie Doły, Plaża Miejska, Wzgórze Papiskie i Lasek Majoński to jedynie znikoma część Lubonia. Radny pytał, co z pozostałymi ulicami Miasta?.
Komendant Straży Miejskiej, Łukasz Kołcz: W pierwszej kolejności odbywają się patrole samochodowe, ze względu na prewencję, czyli zapobiegania złym zjawiskom zachowania kierowców. Wykroczenia drogowe są traktowane nadrzędnie. Straż Miejska Luboń liczy dziesięciu (10) pracowników, z czego dwóch (2) obecnie przebywa na zwolnieniach lekarskich. Dlatego trzeba wybierać zadania priorytetowe, a za takie są uważane wykroczenia drogowe.
Dalej radny Marek Samulczyk poruszył sprawę godzin i dni pracy strażników.
Czy zmieniła się reorganizacja Straży Miejskiej dot. zmiany godzin pracy, jeżeli nie to dlaczego? Rok temu zastępca burmistrza, Mateusz Mikołajczak obiecał wprowadzić zmiany.
Komendant Straży Miejskiej, Łukasz Kołcz: Po uzupełnieniu stanu osobowego oraz przeszkoleniu nowo zatrudnionych strażników zostały wprowadzone następujące zmiany. Wzmocnienie służby popołudniowej dodatkowym patrolem w dniach kiedy to było możliwe – zwłaszcza czwartek – piątek Wprowadzenie między zmiany w godzinach 8.00 – 16.00 w okresie prowadzonych stałych kontroli pieców – zmiana ta wzmocniła patrole w godzinach szczytu komunikacyjnego 8.00 – 9.00 oraz 15.00 – 16.00 oraz dała możliwość przeprowadzana kontroli pieców w godzinach kiedy najczęściej piece te są rozpalane. Obecnie służba w sobotę rozpoczyna się od godz. 8.00 do 16.00 Zostały utrzymane stałe służby w godzinach 6.00 – 14.00 oraz 14.00 – 22.00, ze względu na fakt pokrywania się tych służb ze służbami na Komisariacie Policji Luboń. Dotyczy to przede wszystkim umożliwienie organizacji służb łączonych policjant – strażnik oraz zapotrzebowania strażników w godzinach 7.30 -8.30 podczas patrolu szkolnego.
Radny Marek Samulczyk: Zastępca burmistrza, Mateusz Mikołajczak obiecał też zmiany dotyczące pracy nocnej straży, z soboty na niedzielę, ponieważ to właśnie w weekend jest najwięcej wykroczeń. Radny dodał, że od lat domaga się powyższej zmiany, niestety bezskutecznie, a jest zasadna.
Komendant Straży Miejskiej, Łukasz Kołcz wyraził opinię, że niekoniecznie tak jest. Na podstawie pracy i obserwacji stwierdził natomiast, że każdy miesiąc roku tak naprawdę ma swoją charakterystykę i wymaga różnych działań interwencyjnych straży miejskiej. Wszystkie święta potęgują np. ruch samochodowy. Nowy rok, używanie środków pirotechnicznych. Okres grzewczy wymaga kontroli palenisk domowych, gdzie istnieje prawdopodobieństwo spalania rzeczy niedozwolonych. Dlatego w opinii komendanta nie chodzi o dzień, czy noc tygodnia, ale porę roku i zdarzenia. Nocne patrole z soboty na niedzielę sprawuje Policja.
Radnemu Markowi Samulczykowi odpowiedziano też wcześniej na piśmie na inne pytania.
Dokument stanowi załącznik nr 6 protokołu sesji.
Przygotowane zostały też na piśmie odpowiedzi komendanta Straży Miejskiej na zapytania przewodniczącej Komisji Organizacyjno-Prawnej, pani Magdaleny Woźniak.
Dokument stanowi załącznik nr 7 protokołu sesji.
Na tym dyskusję zakończono.
Przewodnicząca Rady, Teresa Zygmanowska podziękowała komendantom za przedstawienie sprawozdań, najpierw na komisjach, następnie na sesji i przygotowanie pisemnych odpowiedzi na pytania radnych oraz uczestniczenie on-line we wszystkich spotkaniach Rady w tym temacie.
Ad.4. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Aloholowych i Narkomanii za 2019 rok przedstawili przewodniczący Komisji, Rafał Marek, pełnomocnik Burmistrza, Małgorzata Szajek, sekretarz, Romualda Suchowiak.
Dokument stanowi załącznik nr 8 protokołu sesji.
Pytań na sesji do sprawozdania nie było.
Dyskusja w sprawie odbyła się podczas posiedzeń Komisji Rady.
Ad.5. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu za 2019 rok przedstawiły pani Katarzyna Andrzejczak i Justyna Juskowiak.
Dokument stanowi załącznik nr 9 protokołu sesji.
Pytań na sesji do sprawozdania nie było.
Dyskusja w sprawie odbyła się podczas posiedzeń Komisji Rady.
Ad.6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2020 rok przedstawił pan Łukasz Budzyński, przewodniczący Komisji.:
Zmiana planu pracy Komisji Rewizyjnej związana była ze szczególną sytuacją w kraju związaną ze zwalczaniem pandemii. W jej rezultacie przesunięto w czasie zaplanowane w ubiegłym roku prace Komisji Rewizyjnej. Zgodnie z § 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z 31 marca 2020 r. w sprawie określenia innych terminów wypełniania obowiązków w zakresie ewidencji oraz w zakresie sporządzenia, zatwierdzenia, udostępnienia i przekazania do właściwego rejestru, jednostki lub organu sprawozdań lub informacji (Dz.U. z 2020 poz. 570) o 60 dni zostały przesunięte obowiązki związane z procedurą absolutoryjną. Organy wykonawcze jednostek samorządu terytorialnego mają obowiązek przedstawić organom stanowiącym, sprawozdanie finansowe za rok 2019 do 30 lipca br., zaś organy stanowiące uchwałę o absolutorium podejmą do 29 sierpnia br. Komisja rewizyjna organu stanowiącego będzie musiała przedstawić wniosek w sprawie absolutorium dla organu wykonawczego w terminie nie później niż 15 dni przed dniem sesji absolutoryjnej. W związku z powyższym zaproponowana zmiana planu pracy Komisji Rewizyjnej nie wywoła żadnych negatywnych konsekwencji.
Projekt uchwały opiniowany był przez Komisję Organizacyjno-Prawną, która wydała opinię pozytywną.
Dyskusji nie było.
W związku z powyższym Przewodnicząca Rady poddała pod głosowanie projekt uchwały.
Za przyjęciem uchwały w sprawie zatwierdzenia zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2020 rok głosowali:
1.BERNACIAK Anna
2.BUDZYŃSKI Łukasz Piotr
3.EKWIŃSKA Katarzyna
4. GAWELSKI Hieronim,
5.IZYDORSKI Piotr Łukasz
6.KACZMAREK Iwona,
7.KLECZEWSKA Magdalena
8.KRZYŻOSTANIAK Paweł Radosław
9.ŁAKOMY Beata
10.NAWROT Monika Izabela
11. NYĆKOWIAK Małgorzata.
12.OKUPNIAK Andrzej Roman
13.SAMULCZYK Marek
14.SZWACKI Michał Jacek
15.TARASIEWICZ Bogdan
16.WIŚNIEWSKI Artur
17.WOLNIEWICZ Paweł
18.WOŹNIAK Magdalena Anna
19.WILCZYŃSKA-KĄKOL Karolina Monika
20.ZAPŁATA-SZWEDZIAK Elżbieta
21.ZYGMANOWSKA Teresa
głosów przeciwnych nie było,
głosów wstrzymujących nie było.
W głosowaniu wzięło udział 21 radnych.
/za podjęciem uchwały głosowało - 21 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od
głosu – 0 radnych/.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
/Zał. nr 10/ - NR XXII/170/2020 RADY MIASTA LUBOŃ z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie zatwierdzenia zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2020 rok
/Zał. nr 11/ - Wydruk elektronicznego przebiegu głosowania.
Ad.7 . Projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXIV/173/2005 w sprawie zasad używania herbu, sztandaru i flagi Miasta przedstawiła przewodnicząca Komisji Organizacyjno-Prawnej, pani Magdalena Woźniak.:
Projekt przedłożonej uchwały przygotowany został przez Komisję Organizacyjno-Prawną Rady Miasta Luboń i uwzględniał postulaty radnych w zakresie formalnego umocowania możliwości wywieszania symboli miasta. Komisja Organizacyjno-Prawna uwzględniła w tych zmianach między innymi wniosek radnego Bogdana Tarasiewicza (montaż przy Urzędzie Miasta trzech flag: Państwowej, Unii Europejskiej, Miejskiej) i zaopiniowała pozytywnie.
Dyskusji nie było.
Za przyjęciem uchwały w sprawie przyjęcia uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXIV/173/2005 w sprawie zasad używania herbu, sztandaru i flagi Miasta głosowali:
1.BERNACIAK Anna
2.BUDZYŃSKI Łukasz Piotr
3.EKWIŃSKA Katarzyna
4. GAWELSKI Hieronim,
5.IZYDORSKI Piotr Łukasz
6.KACZMAREK Iwona,
7.KLECZEWSKA Magdalena
8.KRZYŻOSTANIAK Paweł Radosław
9.ŁAKOMY Beata
10.NAWROT Monika Izabela
11. NYĆKOWIAK Małgorzata.
12.OKUPNIAK Andrzej Roman
13.SAMULCZYK Marek
14.SZWACKI Michał Jacek
15.TARASIEWICZ Bogdan
16.WIŚNIEWSKI Artur
17.WOLNIEWICZ Paweł
18.WOŹNIAK Magdalena Anna
19.WILCZYŃSKA-KĄKOL Karolina Monika
20.ZAPŁATA-SZWEDZIAK Elżbieta
21.ZYGMANOWSKA Teresa
głosów przeciwnych nie było,
głosów wstrzymujących nie było.
W głosowaniu wzięło udział 21 radnych.
/za podjęciem uchwały głosowało - 21 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od
głosu – 0 radnych/.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
/Zał. nr 12/ - NR XXII/171/2020 RADY MIASTA LUBOŃ z dnia 21 maja 2020 r. zmieniająca uchwałę nr XXXIV/173/2005 w sprawie zasad używania herbu, sztandaru i flagi Miasta
Luboń.
/Zał. nr 13/ - Wydruk elektronicznego przebiegu głosowania.
Ad.8.
/Zał. nr 14/ - Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
Pytań i dyskusji nie było.
Ad. 9.
/Zał. nr 15/ - Sprawozdanie Burmistrz Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym oraz wykonania uchwał.
Radny Marek Samulczyk zapytał panią burmistrz, Małgorzatę Machalską o kondycję finansową Spółki „Losir”?.
Burmistrz Miasta, Małgorzata Machalska odpowiedziała radnemu, że na bieżąco prezesi spółek zdają pani burmistrz relacje. Spółka „Losir” korzysta z wprowadzonych przez Rząd tarczy kryzysowych. 200 tys. zł Spółka już pozyskała z Polskiej Agencji Rozwoju (państwowa osoba prawna podległa ministrowi właściwemu do spraw gospodarki. Zarządza funduszami pochodzącymi z budżetu państwa i Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój zasobów ludzkich). Spółka złożyła też stosowny wniosek do ZUS (Zakładu Ubezpieczeń Społecznych). Wszystkie te zabiegi póki co pozwalają na prowadzenie działalności i bieżące utrzymanie Spółki.
Radny Marek Samulczyk zapytał, czy pracownicy kuchni prowadzonej przez Spółkę Losir złożyli wypowiedzenia?.
Zastępca Burmistrza, Dorota Franek odpowiedziała radnemu, że jedna osoba której kończyła się umowa nie pozwoliła na jej przedłużenie.
Burmistrz Miasta, Małgorzata Machalska dodała, że działalność kuchni nie jest zagrożona.
Ad. 10. Wolne głosy i wnioski.
Radna Anna Bernaciak zapytała, po tym jak największa z Polsce firma zarządzająca rowerami miejskimi poinformowała, że jest zagrożona niewypłacalnością, co będzie ze stacjami rowerowymi w Luboniu?.
Zastępca Burmistrza, Michał Popławski odpowiedział radnej, że dla użytkowników systemów rowerowych Nextbike nic się nie zmienia. Rowery miejskie będą funkcjonowały normalnie.
Radny Marek Samulczyk poruszył sprawę „Domu Włodarza”, zabytku, który miał być odbudowany, a zniknął z powierzchni ziemi. Radny pytał, co dalej z tym miejscem?.
Burmistrz Miasta, Małgorzata Machalska wyjaśniła, że budynek nie miał być odbudowany, ponieważ od 2010 roku wydane zostało polecenie jego rozbiórki. Koncepcja, na którą nie uzyskaliśmy środków zakładała budowę od nowa. W sprawie zadecyduje Rada Miasta.
Radny Marek Samulczyk zapytał, kiedy będzie czynna dotykowa sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Streicha / Puszkina?.
Zastępca Burmistrza, Michał Popławski odpowiedział radnemu, że zrezygnowano z sygnalizacji uruchamianej dotykowo z powodu koronawirusa. Jeśli w ten sposób można zapobiegać rozprzestrzenianiu się pandemii, takie kroki będą podejmowane.
Radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak poprosiła o uzupełnienie interpelacji radnych na BIP.
Przyjęto. Wykonano. Brakujące interpelacje zostały w Biuletynie Informacji Publicznej zamieszczone.
Ad. 11. Przyjęcie protokołu nr XXI, z dnia 23 kwietnia 2020r.
Za przyjęciem protokołu nr XXI/2020, z dnia 23 kwietnia 2020r. głosowali:
1.BERNACIAK Anna
2.BUDZYŃSKI Łukasz Piotr
3.EKWIŃSKA Katarzyna
4. GAWELSKI Hieronim,
5.IZYDORSKI Piotr Łukasz
6.KACZMAREK Iwona,
7.KLECZEWSKA Magdalena
8.KRZYŻOSTANIAK Paweł Radosław
9.ŁAKOMY Beata
10.NAWROT Monika Izabela
11. NYĆKOWIAK Małgorzata.
12.OKUPNIAK Andrzej Roman
13.SAMULCZYK Marek
14.SZWACKI Michał Jacek
15.TARASIEWICZ Bogdan
16.WIŚNIEWSKI Artur
17.WOLNIEWICZ Paweł
18.WOŹNIAK Magdalena Anna
19.WILCZYŃSKA-KĄKOL Karolina Monika
20.ZAPŁATA-SZWEDZIAK Elżbieta
21.ZYGMANOWSKA Teresa
głosów przeciwnych nie było,
głosów wstrzymujących nie było.
W głosowaniu wzięło udział 21 radnych.
/za przyjęciem protokołu nr XXI/2020, z dnia 23 kwietnia 2020 głosowało - 21 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od głosu – 0 radnych/.
Protokół nr XXI/2020 został podjęty jednogłośnie.
/Zał. nr 16/ - Wyniki głosowania nad protokołem nr XXI, z dnia 23 kwietnia 2020r.
Ad. 12. Zakończenie obrad.
Po wyczerpaniu porządku obrad, Przewodnicząca Rady Teresa Zygmanowska
zakończyła obrady XXII sesji online Rady Miasta Luboń o godz. 18:00.
Załączniki:
/zał. nr 1/ - Lista obecności.
/zał. nr 2/ - Porządek obrad.
/zał. nr 3/ - Sprawozdanie z działalności Policji za rok 2019. Komendant Dariusz Majewski.
/zał. nr 4/ - Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej za rok 2019. Komendant Łukasz Kołcz.
/zał. nr 5/ - Sprawozdanie z działalności OSP w Luboniu za rok 2019. Prezes OSP Marek Maciejewski /zał. nr 5/.
/zał. nr 6/ - Odpowiedzi na zapytania radnych do służb mundurowych.
/zał. nr 7/ - Odpowiedzi na zapytania radnych do służb mundurowych.
/zał . nr 8/ - Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii za 2019 rok.
/zał. nr 9/ - Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu za 2019 rok.
/Zał. nr 10/ - NR XXII/170/2020 RADY MIASTA LUBOŃ z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie zatwierdzenia zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2020 rok.
/Zał. nr 11/ - Wydruk elektronicznego przebiegu głosowania.
/Zał. nr 12/ - NR XXII/171/2020 RADY MIASTA LUBOŃ z dnia 21 maja 2020 r. zmieniająca uchwałę nr XXXIV/173/2005 w sprawie zasad używania herbu, sztandaru i flagi Miasta
Luboń.
/Zał. nr 13/ - Wydruk elektronicznego przebiegu głosowania.
/Zał. nr 14/ - Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
/Zał. nr 15/ - Sprawozdanie Burmistrz Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym oraz wykonania uchwał.
/Zał. nr 16/ - Wyniki głosowania nad protokołem nr XXI, z dnia 23 kwietnia 2020r.
/Zał. nr 17/ – Lista obecności z XXII sesji radnych.