Burmistrz Miasta Luboń
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
ds. księgowości budżetowej w wymiarze pełnego etatu, w Wydziale Księgowości budżetowej i Plac Urzędu Miasta Luboń.
I. Zakres podstawowych zadań:
- Prowadzenie rejestru środków trwałych , pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
- Ustalanie zobowiązania Vat Urzędu i nadzór nad jednostkami podległymi Miastu w zakresie zobowiązań Vat.
- Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie stanowiska pracy.
- Dekretacja budżetowa na dokumentach zakupu oraz uzgadnianie treści opisu z wydziałami merytorycznymi.
- Kwalifikowanie zakupów do ujęcia w Ewidencji kont 013 i 020.
- Rozliczanie delegacji służbowych.
- Wystawianie not księgowych.
- Kontrola jednostek podległych Miastu w zakresie realizacji dochodów i wydatków.
- Bieżąca analiza obowiązujących przepisów w zakresie wykonywanych czynności, oraz zgłaszanie na bieżąco przełożonym wprowadzonych ustawowych zmian celem dostosowania ich do obowiązującego stanu prawnego.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
- Wykształcenie wyższe – ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe.
- Staż pracy i doświadczenie w księgowości – 3 lata.
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
- Biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows, internet )
b) dodatkowe:
- posiadanie ogólnej znajomości zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- posiadanie wystarczającej wiedzy i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programów komputerowych do prowadzenia księgowości,
- posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej ( podobne stanowisko pracy)
- znajomość zagadnień JST,
- komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, odporność na stres dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca w wymiarze pełnego etatu,
- praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
- praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, jednocześnie wymagająca wyjść poza budynek,
- praca w zespole i w warunkach stresu,
- praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym ustaw: z zakresu finansów publicznych, o samorządzie gminnym, instrukcja kancelaryjna.
- wynagrodzenie zasadnicze od 3 000 zł do 3 600 zł brutto.
IV. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
1. list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (adres mailowy),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dotychczasowych świadectw pracy,
- życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia, praktyk zawodowych i odbytego stażu,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
V. Informuję jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 14 maja 2020 roku:
- osobiście w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Luboń, hol główny,
- przesłać na adres: Burmistrz Miasta Luboń pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń z dopiskiem na kopercie „ Nabór Nr WAG.2110.02.2020”,
- przesłać w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl , adres mailowy.
Z up. Burmistrza Miasta
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta