WAG.2110.04.2020
Burmistrz Miasta Luboń
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
do spraw gospodarki odpadami,
w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Komunalnych
Urzędu Miasta Luboń.
I. Zakres zadań:
- Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami komunalnymi przez mieszkańców
(kontrola selektywnej zbiórki odpadów, kompostowania odpadów, itp.) oraz nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - wizje lokalne w terenie.
- Stała aktualizacja bazy danych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i „mieszanych“ objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, ustalanie podmiotów zobowiązanych, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie decyzji o wymiarze opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie podwyższonej opłaty mieszkańcom
nie przestrzegającym zasad selektywnej zbiórki odpadów.
- Kontrola spełnienia obowiązku podpisania umów na wywóz odpadów przez przedsiębiorców.
- Bieżąca obsługa interesantów.
- Prowadzenie postępowań w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania.
- Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
- Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnych wśród mieszkańców w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i innych aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.
- Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie postępowań związanych z egzekucją administracyjną z zakresu gospodarki odpadami (wystawianie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego).
- Współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizowanych zadań.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok stażu pracy.
- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym.
- Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows), urządzeń biurowych.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B (czynny kierowca).
b) dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu: ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, administracja,
- znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o odpadach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- umiejętność współdziałania w zespole, systematyczność, samodzielność,
- cierpliwość, odporność na stres, uczynność, dyspozycyjność.
- umiejętność analizowania pism i dokumentów prawniczych.
III Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca w wymiarze pełnego etatu, na czas nieokreślony,
- praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
- praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, wymagająca wyjść w teren,
- praca w zespole i w warunkach stresu,
- praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz m.in. ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
- wynagrodzenie zasadnicze od 3 000,00 zł do 3 600,00 zł brutto.
IV. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (adres mailowy),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dotychczasowych świadectw pracy,
- życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia, praktyk zawodowych i odbytego stażu,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- 8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
V. Informuję jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 25 czerwca 2020 roku:
- osobiście w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Luboń, hol budynku na parterze,
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
Z dopiskiem na kopercie „Nabór nr WAG.2110.04.2020”,
- przesłać w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl , adres mailowy.
Z up. Burmistrza
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta