WAG.2110.03.2020
Burmistrz Miasta Luboń
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
do spraw ewidencji działalności gospodarczej,
w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Obywatelskich
Urzędu Miasta Luboń.
I. Zakres zadań:
- Obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej oraz Systemu Ewidencji Gospodarczej,
- przygotowywanie projektów zaświadczeń o wpisie, zmianach i wykreśleniu oraz innych pism z ewidencji działalności gospodarczej,
- wydawanie poświadczeń ze zbioru ewidencji działalności gospodarczej,
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na podstawie ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, przygotowywanie projektów decyzji w sprawie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Obsługa licencji na wykonywanie transportu drogowego.
- Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie administracji rezerw osobowych, w tym prowadzenie kwalifikacji wojskowej.
- Wykonywanie prac związanych z, wyborami prezydenckimi, do Sejmu i Senatu, referendami, wyborami do Parlamentu Europejskiego, samorządowymi, w tym: przygotowanie spisów wyborców, wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania, przyjmowanie wniosków o dopisanie do spisów wyborców, aktualizacja spisów wyborców, udostępnianie spisów wyborców na wniosek.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).
- Posiadanie prawa jazdy kat. B (czynny kierowca).
b) dodatkowe:
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, z zakresu bezpieczeństwa publicznego
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,
- znajomość przepisów ustawy Prawo przedsiębiorców,
- znajomość przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- znajomość przepisów ustawy powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
- samodzielność, dokładność, komunikatywność,
- wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki,
- dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- umiejętność analizowania pism i dokumentów prawniczych.
III Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca w wymiarze pełnego etatu,
- praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
- praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej,
- praca w zespole i w warunkach stresu,
- praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcja kancelaryjna,
- wynagrodzenie zasadnicze od 3 000,00 zł do 3 600,00 zł brutto.
IV. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (adres mailowy),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dotychczasowych świadectw pracy,
- życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia, praktyk zawodowych i odbytego stażu,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- 8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
V. Informuję jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 08 czerwca 2020 roku:
- osobiście w Sekretariacie Burmistrza Miasta Luboń, pokój 109,
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
Z dopiskiem na kopercie „Nabór nr WAG.2110.03.2020”,
- przesłać w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl , adres mailowy.
Z up. Burmistrza
Janusz Piasecki
Sekretarz Miasta