Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu (dawniej Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Luboń) poszukuje osoby na stanowisko podinspektora ds. przygotowania i realizacji inwestycji.
Zakres działalności Biura Majątku Komunalnego obejmuje obsługę procesu przygotowania
i realizacji inwestycji w tym:
- realizacja inwestycji liniowych (branży: drogowej, instalacyjnej (kanalizacje deszczowe, sieci wodociągowe), energetycznej - oświetlenie uliczne)
- realizacja inwestycji kubaturowych (budowa / rozbudowa/ remonty budynków użyteczności publicznej)
Zakres obowiązków:
- opracowywanie założeń projektowych do zlecenia prac projektowych,
- koordynacja procesu projektowego ze strony Inwestora,
- analiza dokumentacji technicznej (projektowo-kosztorysowej),
- współpraca z organami jednostek administracji architektoniczno-budowlanej (Starostwo Powiatowe, Urząd Wojewódzki, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego),
- współpraca z gestorami sieci (AQUANET S.A. , Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o., ENEA S.A, INEA),
- koordynacja, kontrola i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych – robót budowlanych przy współpracy z zespołem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego
- udział w odbiorach robót budowlanych związanych z zadaniami inwestycyjnymi,
- rozliczanie zadań inwestycyjnych / remontowych
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
a. wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub student kierunku budownictwo
b. posiadanie obywatelstwa polskiego,
c. posiadanie prawa jazdy kat. B – czynny kierowca,
d. niekaralność za przestępstwa.
III. Warunki pracy na danym stanowisku
a. praca w wymiarze pełnego etatu, 0,7 etatu lub stażu/praktyki
b. praca biurowa wymagająca wyjść poza miejsce pracy – wizje w terenie,
c. praca wymagająca znajomości przepisów prawa w tym następujących ustaw: KPA, Prawo budowlane,
IV. Oczekujemy pisemnych zgłoszeń zawierających:
a. życiorys (CV),
b. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji /lub składane dokumenty opatrzyć klauzulą/:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego,
pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji.”
V. Składanie dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 31 sierpnia 2021 r.
1) drogą elektroniczną na adres:
- henryka.grygier@bmklubon.pl
- krzysztof.knopczynski@bmklubon.pl
lub
2) osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, Pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. 117.
3) drogą pocztową na adres: Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu, Pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i realizacji inwestycji – Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu”:
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do
Biura Majątku Komunalnego w Luboniu.
Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
a) Ocena ofert rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się po w/w terminie.
b) O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
VI. Informacje ogólne:
a) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
b) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.
c) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza,
d) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Z uszanowaniem
Krzysztof Knopczyński
Zastępca Dyrektora Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
tel. 61 813 00 11 wew. 38 ;
tel. 609-069-077